Translate

joi, 26 aprilie 2012

Marea Ciuruială. În curând, pe ecrane


E clar: Roberta şi-a greşit cariera, să moară privatizarea Cupru Min dacă nu! De şefă la Camera DeRutaţilor (sic!) nu e bună, că n-are studiile necesare pentru o asemenea funcţie (în speţă, tabla adunării şi a înmulţirii numărului de picioare de deputaţi cu numărul scaunelor din sală, ca apoi să împartă la numărul de capete şi să afle numărul de voturi valabil exprimate). Ieri m-am convins că numele Robertei Anastase ar fi putut apărea nu lângă mojicul "dă-ţi demisia", ci lângă nume mari ale industriei hollywoodiene. Doamneeeeee... cum a interpretat ea, mititica, un rol de compoziţie pe holul Parlamentului... Pentru că, să fim serioşi, un actor talentat transformă în scenă orice dugheană. De ce de compoziţie? Păi, Roberţel era Ofelia despletită, Julieta, ciobanul din Mioriţa şi Albă ca Zăpada la un loc. Adică Albă ca Zăpada nu, că a luat altcineva casting-ul. Mă rog, înţelegeţi voi. Adică, foarte prost aleasa frază a lui Ponta "nici dacă-i împuşti nu e suficient", pentru Roberta a căpătat valenţe de plan diabolic, de ameninţare cu moartea şi de asasinat politic.


Când cineva mă enervează foarte rău - de pildă, un şofer nesimţit în trafic sau un funcţionar nesimţit la ghişeu - vorba mea preferată este "ar trebui împuşcat, da' mai întâi în genunchi, să se chinuie". Asta mă transformă într-un criminal sadic în serie?! Denotă intenţia criminală? Păi, dacă intenţia e pasibilă de pedeapsă şi de scuipat public, atunci să se pedepsească şi mărturisirea unei crime, nu? Sunt gata să depun mărturie în instanţă şi să dau cu subsemnatul la secţie că eu, cu urechile mele am auzit pe cineva spunând "i-am ciuruit". Nu ştiu sigur, dar am o bănuială că le cunosc şi pe victime. Bine, vorba vine victime; adevărul e că şi-au cam căutat-o, fiindcă l-au invitat singure pe criminal în casă. L-au pus la masă, i-au dat o ţuică, l-au lăsat să hăhăie, ba chiar l-au mai invitat şi a doua oară. Cu tot neamul, cu prietenii şi cunoştinţele. S-or fi încins la băutură, dracu' ştie, cert e că musafirilor au început să le sclipească ochişorii când au văzut ce au gazdele prin casă, aşa că întâi au pus de-un viol în grup, după care... i-au ciuruit. S-a întâmplat acum 3 ani, cumva s-a prescris? Dacă da, măcar de-un scenariu de succes să iasă... Să aibă şi Roberta un rol de debut ca lumea. Aplauze!

Un comentariu:

Comentează numai dacă ai identitate și cunoști și cuvinte care nu fac referire la părți anatomice sau rude pe linia maternă.