Translate

luni, 9 decembrie 2013

Tevere 3, ce Pufulica voastră


NU mă înțelegeți greșit: am prieteni la TVR, oameni mișto, excelenți profesioniști, care merită respect și admirație. Dar... ASTA - care ȘTIU că nu are legătură cu ei - e mai presus de puterea mea de înțelegere. Adicăștelea cea mai bună formulă de relansare a lu' TVR 3 pe care au găsit-o luminații postului e asta? Un domn care, cu alură de pedofil în plin proces de atragere a „mărfii”, mângâie pervers o oaie de pluș? Despre care ne mai și spune că se intitulează Pufulica și îi scapă de stress? Cu ocazia relansării TVR 3, mi-am amintit un banc.

Irak, război, etîcî. Un soldat mai nou în garnizoana din mijlocul deșertului își întreabă camarazii ce fac ei când simt nevoia să se apropie de o femeie.
- Păi... ne urcăm pe Zaza, cămila.
- Serioooos?
- Da, păi ce altceva să facem?
Ușor oripilat, ăsta se conformează la un moment dat, că trecuse cam mult de la ultima lui întâlnire romantică.
A doua zi, la micul dejun, le spune camarazilor:
- Am făcut cum ați zis voi, dar e ciudat rău să te culci cu o cămilă.
Văzând că ăia sunt gata să leșine de râs, îi întreabă ce au.
- Când ți-am zis că ne urcăm pe cămilă, ideea era că o călărim până în primul sat, UNDE SUNT FEMEI!!!
S-aude, domnu' cu oaia? Până-n primul sat, atât!

Vezi aici momentul kinky.

2 comentarii:

Comentează numai dacă ai identitate și cunoști și cuvinte care nu fac referire la părți anatomice sau rude pe linia maternă.